Gamsi
Iskanje
NOVICE

Prikazano: 41 - 60 od 693 zapisov
Stran  <<   <   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   >   >>
17. 3. 2019, Zbor reševalcev GRZS 2019

V Izobraževalnem centru Uprave Republike Slovenije za zaščito in reševanje na Igu je 13. marca 2019 potekal zbor reševalcev Gorske reševalne zveze Slovenije. Udeležilo se ga je 66 reševalcev z glasovalno pravico iz vseh 17 postaj in društev.
Gorske reševalce in goste – Stanislava Lotriča, namestnika generalnega direktorja URSZR, Rajka Šimunkoviča, predstavnika Generalne policijske uprave in Martina Šolarja, podpredsednika Planinske zveze Slovenije je pozdravil predsednik GRZS Janez Rozman.
15. 3. 2019, Vodnica lavinskega psa iz postaje Maribor obiskala lavinski tečaj v Innerkremsu
  Na vabilo vodnikov lavinskih psov iz Avstrijske Koroške sem se letošnjega tečaja vodnikov lavinskega psa udeležila Marjeta Leva s psičko Bee (GRS Maribor). Tečaj je potekal od 1. do 7. marca v Innerkremsu.
15. 3. 2019, Delovno srečanje GRS Tržič s člani M.R.I. (Mountain Rescue Ireland) na Zelenici
  "Ob koncu lanskega leta smo bolj kot ne po naključju izvedeli, da bo letošnjo zimo enota gorskih reševalcev iz Irske izvedla večdnevno usposabljanje svojih članov na področju Zelenice. Zelenica je sicer zelo primerna, priljubljena in obiskana prav s strani raznih gorniških, reševalnih, alpinističnih, planinskih organizacij in klubov, presenetil pa nas je napovedan prihod gostov iz malo bolj oddaljene dežele. Enota z imenom »Glen of Imaal (Irish Red Cross) Mountain Rescue Team« deluje na področju južno od Dublina, glavnega mesta Irske. S svojim prostovoljnim reševalnim delom pokrivajo predvsem hribovja območij Wicklow in Dublin (tudi 220 km² velik narodni park Wicklow Mountains). Ker smo iz podobne gorsko-reševalne »branže«, smo hitro navezali stik z njimi, še pred njihovim prihodom smo jim nudili nekaj nasvetov glede okolice, možnosti tur, prihoda in opreme", je pojasnil Primož Štamcar, kako je prišlo do sodelovanja.
13. 3. 2019, Reševanje na zahodnem pobočju Tosca 13/2019
  Po nedeljski iskalni akciji na Pokljuki in reševanju poškodovane turne smučarke pod Bogatinskim sedlom pričakujemo bolj miren začetek tedna v hribih. Zimske počitnice so zaključene, napovedano je tudi poslabšanje vremena z padavinami in ohladitvijo.
8. 3. 2019, Reševanje s helikopterjem iz Kaninskega brezna
  Zaspano torkovo dopoldne v službi malo pred 12 uro prekine klic našega načelnika. Na kratko pove, da imamo na Kaninu smučarja, ki je padel v brezno. Prosi me naj sprožim pozive za intervencijo prek telefonov, saj njemu ne gre skozi. Na hitro posnamem sporočilo in pošljem vsem.
7. 3. 2019, Dan Civilne zaščite 2019

Ob Dnevu civilne zaščite je bila 1. marca 2019 v Kongresnem centru na Brdu pri Kranju slovesnost, na kateri so podelili priznanja najzaslužnejšim članom enot, ki delujejo v okviru Civilne zaščite. Slavnostni govornik je bil predsednik vlade Republike Slovenije
g. Marjan Šarec.
6. 3. 2019, 59. Tradicionalni spust izpod Raduhe
  V nedeljo, 17.3.2019 ob 10 uri, v Grohotu pod Raduho.
Vabljeni gorski reševalci, alpinisti, turni smučarji, planinci in vsi ljubitelji gora.
6. 3. 2019, 12 ur Bukovice in Bukovo deteljo
  8. 6. 2019 ob 6.00 vabljeni na prvo ultra gorsko-tekaško preizkušnjo 12ur Bukovice in na Bukovo deteljico. V osrčju bukovega gozda in zvoku gozdnih živali.
4. 3. 2019, Srečko Tušar (1925-2019)
  Umrl je ustanovni član GRS Škofja Loka Srečko Tušar.
Pogreb bo v sredo,  6.3.2019 ob 16. uri na pokopališču Lipica pri Škofji Loki.
Na dan pogreba bo žara v mrliški vežici na pokopališču Lipica od 10. ure dalje.
4. 3. 2019, Tečaj VRP GRZS - Vršič 2019
  Med 27. februarjem in 3. marcem so vodniki reševalnih psov GRZS gostovali na Vršiču.
Na rednem usposabljanju za reševanje iz snežnih plazov je sodelovalo kar 44 vodnikov in psov, od tega 36 domačih in 8 tujcev iz sorodnih reševalnih služb sosednjih držav.
4. 3. 2019, GRS Mojstrana - 8. tekmovanje v vožnji AKIA
  V petek, 22.2.2019 je bilo na smučišču v Mojstrani tekmovanje v vožnji AKIA za gorske reševalce reševalke.
Poleg ekip iz Slovenije sotekmovale tudi ekipe iz Hrvatske in Bosne in Hercegovine. Povprečnemu času se je najbolj približala ekipa iz Sarajeva.
24. 2. 2019, Dan varnejšega gibanja v gorah v zimskih razmerah-turno smučanje
  Gorska reševalna služba Ljubljana v sodelovanju s Športno zvezo Mestne občine Ljubljana prireja Dan varnejšega gibanja gorah na temo Varno turno smučanje.
Tečaj bo v torek, 5.marca 2019 nad Ljubeljem. Zbor bo ob 16. uri na parkirišču nekdanjega smučišča Zelenica na Ljubelju. Zaželena je turno smučarska oprema.
19. 2. 2019, Rihard Mlekuž (1944 - 2019)
  Umrl je Rihard Mlekuž, dolgoletni član postaje GRS Bovec. Pogreb bo v sredo, 20. februarja 2019, ob 15.30 na bovškem pokopališču. Žara bo na dan pogreba od 12. ure dalje v tamkajšnji mrliški vežici.
16. 2. 2019, Knjiga 50 let helikopterskega reševanja v gorah Slovenije
  V četrtek, 14.2.2019 je bila v Kranju novinarska konferenca ob predstavitvi knjige 50 let helikopterskega reševanja v gorah Slovenije.
12. 2. 2019, Fotografska razstava in predavanje ob 70 letnici Postaje GRS Tolmin
  Osmega februarja, na dan kulturnega praznika, smo se odzvali povabilu Slovenskega planinskega muzeja v Mojstrani in v njihovih prostorih postavili na ogled fotografsko razstavo "70 let Postaje GRS Tolmin". Na 20 panojih je razstavljenih 39 fotografij, ki gledalcem prikažejo vso pestrost reševanja in delovanja Tolminskih gorskih reševalcev.
12. 2. 2019, Zimska vaja GRS Tolmin
  V soboto 26.1.2019, dan po občnem zboru, smo reševalci Postaje GRS Tolmin izvedli usposabljanje iz zimske tehnike reševanja. Za izvedbo usposabljanja smo izbrali pobočja v bližini smučišča na Soriški planini, kjer je bila snežna odeja dovolj debela.
5. 2. 2019, Nova številka e-revije Gorski reševalec DGRS Tržič

Izšla je že sedma številka Gorskega reševalca, interna publikacija društva GRS Tržič.
5. 2. 2019, Donacija Humanitarnega društva ADRA Slovenija
  V Adri Slovenija smo se imeli možnost povezati z Gorsko reševalno zvezo Slovenije in Gorsko reševalno službo Škofja Loka. Bilo nam je v čast, da smo lahko spoznali nekatere legende gorskega reševanja in jim vse skupaj podarili 1200 ASTRO folij za potrebe pri reševanju ponesrečencev.
3. 2. 2019, GRS Tolmin in redni letni občni zbor 2019

Že dolga leta je na naši Postaji navada, da v mesecu januarju opravimo obračun s preteklim letom. Prej to ko storimo, lažje se posvetimo nalogam, ki so pred nami.
28. 1. 2019, Poročilo memorial Luka Karnčarja in Rada Markiča Jezersko 26.1.2019
  Prvo turnosmučarsko tekmovanje za SLO pokal in državno prvenstvo v parih je za nami
Po jutru se dan pozna, bo držalo!
Na štartu nas je pozdravilo sonce, glas trobente in puškin strel, znak po katerem se tekmovalci zaženejo po progi. Tako kot se je začelo se je tudi končalo z navdušenjem ob slovesni podelitvi priznanj v dvorani Korotan